SPONSOR

Jeśli chcesz pomóc w działaniach Animation Across Borders, Głównego Organizatora Festiwalu O!PLA, możesz wpłacić dowolną kwotę na konto:

PKO: 48 1440 1231 0000 0000 1476 1101

***

Natomiast jeśli chcesz zostać OFICJALNYM SPONSOREM O!PLA

Skontaktuj się z nami!

polskaanimacja@gmail.com / +48 666 585 315

Poszukujemy mecenasów/sponsorów z wyobraźnią, chcących być fundatorami nagród (w tym nagród rzeczowych) dla laureatów O!PLA, jak również przyczynić się do realizacji IV Ogólnopolskiego Festiwalu Polskiej Animacji O!PLA, a także międzynarodowego projektu: O!PLA ACROSS THE BORDERS

***

Sponsor Festiwalu O!PLA 2016

CENA: 5 000 ZŁ

  • Tytuł Sponsora Ogólnopolskiego Festiwalu Polskiej Animacji O!PLA 2016.
  • Umieszczenie znaku firmowego Sponsora w materiałach reklamowych (plakat, ulotka) Festiwalu O!PLA.
  • Umieszczenie znaku firmowego Sponsora w oficjalnym spocie Festiwalu O!PLA.
  • Umieszczenie znaku firmowego Sponsora na każdej podstronie witryny internetowej Festiwalu, wraz z odnośnikiem do strony internetowej wskazanej przez Sponsora, a także – niezależnie – w dziale „Sponsorzy” na stronie internetowej Festiwalu oraz stronie internetowej Organizatora.
  • Informacja o Sponsorze w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, YouTube, Vimeo).
  • Umieszczenie znaku firmowego Sponsora, wraz z odnośnikiem do strony internetowej wskazanej przez Sponsora, w każdym newsletterze festiwalowym.
  • Możliwość ekspozycji materiałów reklamowych Sponsora podczas Festiwalu.
  • Wymienienie Sponsora podczas Otwarcia Festiwalu i Wielkiego Finału.
  • Możliwość przekazania gadgetów Sponsora dla widzów Festiwalu.
  • Możliwość ufundowania „tytularnej” nagrody pieniężnej dla autorów filmów za zajęcie drugiego i/lub trzeciego miejsca w każdej z czterech kategorii.
  • Informacja o sponsorowaniu dodatkowych nagród, o ile Sponsor je ufunduje.
  • Prawo do wykorzystania tytułu Sponsora Festiwalu O!PLA 2016 przez Sponsora w jego działaniach marketingowych (przez rok).
  • Zaproszenia dla przedstawicieli Sponsora na wydarzenia w ramach Festiwalu i Wielkiego Finału (ilość do uzgodnienia).

 ***

Sponsor Główny Festiwalu O!PLA 2016

CENA: 30 000 ZŁ

  • Tytuł Sponsora Głównego Ogólnopolskiego Festiwalu Polskiej Animacji O!PLA 2016.
  • Umieszczenie znaku firmowego Sponsora Głównego (w wyróżnionym miejscu i w odpowiednim rozmiarze) w materiałach reklamowych (plakat, ulotki) Festiwalu O!PLA.
  • Umieszczenie znaku firmowego Sponsora Głównego w oficjalnym spocie Festiwalu O!PLA.
  • Umieszczenie znaku firmowego Sponsora Głównego na każdej podstronie witryny internetowej Festiwalu, wraz z odnośnikiem do strony internetowej wskazanej przez Sponsora, a także – niezależnie – w dziale „Sponsorzy” na stronie internetowej Festiwalu oraz stronie internetowej Organizatora.
  • Informacja o Sponsorze Głównym w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, YouTube, Vimeo).
  • Umieszczenie znaku firmowego Sponsora Głównego, wraz z odnośnikiem do strony internetowej wskazanej przez Sponsora Głównego , w każdym newsletterze festiwalowym.
  • Możliwość umieszczenia dużej, dwujęzycznej prezentacji Sponsora Głównego w jednym newsletterze dedykowanym (poświęconym w całości Sponsorowi Głównemu), rozsyłanym przez Organizatora Festiwalu.
  • Możliwość prezentacji spotu reklamowego Sponsora Głównego (bądź Marki, którą reprezentuje) przed każdą projekcją filmową w ramach Festiwalu.
  • Możliwość ekspozycji materiałów reklamowych Sponsora Głównego podczas Festiwalu, a także – niezależnie – stojaka reklamowego podczas Wielkiego Finału Festiwalu w Łodzi.
  • Wymienienie Sponsora Głównego podczas Otwarcia Festiwalu i Wielkiego Finału (oficjalne podziękowanie).
  • Możliwość przekazania gadgetów Sponsora Głównego dla widzów Festiwalu.
  • Możliwość ufundowania „tytularnej” nagrody pieniężnej dla autorów filmów za zajęcie pierwszego miejsca w każdej z czterech kategorii.
  • Informacja o sponsorowaniu dodatkowych nagród, o ile Sponsor Główny je ufunduje.
  • Prawo do wykorzystania tytułu „Sponsora Głównego Festiwalu O!PLA 2016” przez Sponsora w jego działaniach marketingowych (przez rok).
  • Zaproszenia dla przedstawicieli Sponsora Głównego na wydarzenia w ramach Festiwalu i Wielkiego Finału (ilość do uzgodnienia).
  • Inne formy promocji Sponsora Głównego zgodne z wcześniejszymi ustaleniami.

Firma, która obejmie tytuł Sponsora Głównego Festiwalu, będzie otoczona szczególną opieką Organizatora, jej logotyp będzie wyróżniony w stosunku do wszystkich pozostałych Sponsorów oraz Partnerów Festiwalu.

 ***

7_Zloty_Szlak_KM.mpg_snapshot_08.15_[2013.01.24_17.52.47]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s